• القصه دي حصلت معايا شخصيا حقيقيه ١٠٠% واللي مش مصدق ميصدقش.
    الحوار حصل في صيف ٢٠١٠ ولحد دلوقتي انا مش متخيل ان ده حصل وان في ام ممكن توصل بيها الشرمطه انها تهيج علي ابنها ولحد دلوقتي كل ما افتكر ازعل نيك بس برضه بقول كويس انه محصلش حاجه لانه ساعتها استحاله كنا نقدر نعيش كأم وابن وعن نفسي لو كنت نكتها كنت هفضل طول عمرى احتقرها .
    في البدايه احب اوصفلكم امي هي بيضه وجميله وطيزها مدوره وحلوه واي حد يشوفها يتمني ينيكها بس انا عمري ما هجت عليها وهي كانت دايما اشوفها بتحب تتكلم مع أخواتها ف النجاسه يعني مثلا ف مره بتقول لأختها انا عشرت امبارح وكانت تجيب أخواتها وتشيل شعر كسها قدامهم وكده المهم وانا ف اولي ثانوي ف ٢٠١٠ كان ابويا مسافر وكانت ايامها ٣٩ سنه وهي كانت علي آخرها المهم كانت دايما نايمه علي الكنبه في الصاله وفاتحه رجلها وانا كنت معظم الوقت في البيت وكل مره ببقي خارج من الحمام الاقيها فاتحه رجلها واول ما ابص تيجي قافله رجلها وتبصلي وهي مبتسمه والحركه دي اتكررت كتير نيك وعمري ما هجت في ولا مره منهم لأني مش اول مره اشوفها كده وبعدين دي امي وكان ليا اخت اصغر مني بخمس سنين كانت تخليها بتلعب بره وتدخل تستحمي وبعد متخلص تنادي عليا وتقولي اعدلي حبل السنتيانه وطبعا كانت بتبقي بالكلوت والسنتيانه بس مع انها عمرها ما طلبت مني الطلب ده وانا صغير او أيام ما كان بيبقي ابويا هنا وانا كنت لما تطلب مني كده اعدل الحبل واطير عمري ما بصيت علي طيزها حتي وكانت كل مره تطلب مني الطلب ده اعدل الحبل وامشي من قبل حتي ما تلفلي وشها ولقيتها بدأت تتموحن عليا في الكلام كده وتقولي يا حبيبي كتير وتميزني عن اختي وتديني فلوس علطول وفي مره مره التليفون كان بيرن وانا رديت وهي كانت في الحمام

    افلام سكس مشاهير ، تحميل سكس ساره جاي ، سكس مايا خليفة ، سكس اخوات عربي ، افلام سكس مع الحيوانات ، افلام سكس امريكي ، سكس اخوات مصري ، مقاطع سكس محارم ، مقاطع سكس حيوانات ، افلام سكس كلاب ، افلام سكس حصان ، صور زب جميل ، صور سكس ، صور سكس ساخنة

    بتستحمي لقيتها فاتحه الباب ومبينه وركها كده من جنب الباب بصراحه هي جسمها فشيخ وبيضه نيك وكانت اول مره اشوف جسمها بوضوح كده وتقولي مين وهي بتبصلي وتضحك وانا بصراحه كنت ببص ومبلم بس برضه بتاعي موقفش عليها وهي لما شافتني مركز بدأت تخبي جسمها وفي يوم ودت اختي عند ستي تبات عندها وانا وهي لوحدنا في البيت بس في اليوم ده ومعملتش حاجه فضلت رايحه جايه قدامي كده وخلاص وهي مبتسمه وكانت لابسه عبايه بيتي عاديه بس خفيفه وانا الصراحه كنت ببصلها برعب وعارف انها عايزاني بس خايف او تقدروا تقولو قرفان اعمل كده وتاني يوم برضه عملت كده وفي يوم لقيتها بتقولي انت مش بتشيل شعر باطك ليه اعملهولك انا بس انا مرضيتش ورفضت بحزم و في مره في العيد الكبير رحنا نبات عند ستي وخلاتي هناك وخلاني وبتاع هي قالت انا هنام انا وانت في اوضه ستك لوحدنا وانا نايم جنبها لقيتها حاطه رجلها علي رجلي وانا ضهري لها واول ما حركت رجلي سحبت رجلها المهم شويه ولقيتها بتلعب في شعري بصراحه في اللحظه دي كنت هلف اعشرها بس رجعت في كلامي وهي لعبت شويه في شعري وشويه لقيتها سابته وهي بتنفخ كده كل المواقف دي مش عارف هي فعلا كانت بتهيجني ولا لا وبعدين هديت بعدها وحسيت انها اتناكت من حد تاني في الفتره دي لأن سعات كنت اجي من بره الاقيها مبسوطة كده ووشها مورد كده بس ايا كان انا مبسوط اني معملتش حاجه لأني فعلا كنت هفضل طول عمري احتقرها واحتقر ذاتي واتبسطت لأن بعدها عملت عمره وبقيت تصلي يعني حتي لو كانت بتتناك قبل كده انا مسامحها لأنها تابت وفي الاول وفي الآخر مهما عملت دي برضه امي وبحبها بس مكنتش اعرف ان الشيطان ابن زانيه اوي كده علي العموم دي مجرد فضفضه لأني من يوم الحوار ده وانا نفسي احكي وطبعا دي حاجه مينفعش اقولها لمخلوق . شكرا

    صور سكس محجبات - صور سكس اجنبي ، صور سكس عربي ، سكس متحرك ، صور نيك HD ، صور سكس نيك ، صور سكس نار ، صور كس جميل ، نيك متحرك ، صور نيك متحركة ، صور كس ، صور كساس ، صور نيك متحركة


  •  اسمي مؤدب من عاصمة دولتنا عمري 17 سنة على قدر كبير من الخلق والتربية الحسنة ومجتهد بدروسي كنت اسكن في بيتنا الصغير المكون من غرفتين وصالة ضيافة صغيرة مع ابي وامي واخي الكبير واختي التي تكبرني بسنتين كنت انام انا واخي بصالة الضيافة واختي بغرفة وابي وامي بغرفة وتغيرت حياتنا مع تغيرات الحياة حيث سافر اخي الكبيرالى المانيا ليدرس صيدلة وتزوجت اختي الكبيرة وبقيت وحيدا عند اهلي...ومرت الايام والاشهر واذا بشجار عنيف بين ابي وامي مما جعل امي تنام بغرفتي باقي الليلة وعندما سالت امي عن السبب اخبرتني وهي تبكي بكاء مريرا ان ابي متفق مع زميلته بالعمل على الزواج وقد كتب كتابه عليها قبل شهر دون علمنا ويريد ان ياتي بها الى غرفة امي الاسبوع القادم وان تنام امي بغرفتي.......بيني وبينكم انا اندهشت من الموقف وتالمت كثيرا ولكن ليس باستطاعتي مواجهة ابي لانني لم اتجرأ بيوم من الايام على مواجهته وخصوصا بعد ان علمت انه بالفعل كتب كتابه على زميلته بالعمل.....نمت انا وامي بغرفة واحدة وكلنا حزن على ما حدث من ابي وفي الصباح واجهني ابي بالحقيقة وقال لي لقد ارتبطت بزميلتي بالعمل والزواج على سنة **** و****ه افضل من الزنا وانت مش صغير لانك السنة القادمة ستدخل صف 12 ولا يصح ان تترك امك في هذه الظروف الصعبة والواجب ان تقنعها بان الامر عادي وطبيعي وانها ليس الزوجة الاولى او الاخيرة التي يتزوج عليها زوجها واوعدني انه سيبني لي غرفة اضافية في اقرب فرصة ,,, و بعد اسبوع تزوج ابي من زميلته وجاء بها الي بيتنا وتزوجها في غرفة امي القديمة بعد ان اخرج اثاث امي الى غرفتي واشترى لزوجته الجديدة اثاث جديد و لقد حاولت بكل الطرق ان اخفف عن امي الحزينة ولكن بدون جدوى لانها كانت تبكي بحرقة على ما حدث لها....وجاء الليل ونمت انا وامي بغرفتي وبما ان الجو حار كنا نلبس ملابس خفيفة ..ولم افكر مطلقا بامي جنسيا و في يوم من الايام..وفي منتصف الليل استيقظت لاذهب الى الحمام اقضي حاجتي ....فاذا بامي تنام مكشفة الساقين وقميصها الخفيف مرفوع لاعلى وكلسونها الصغير لا يغطي كل كسها وانما شفرة من شفرات كسها تبزغ وتظهر واضحة من جانب الكلسون..وفي هذه اللحظات طار صوابي وجن جنوني...وانتصب زبي غصب عني وتعمدت ان اشعل الضوء واذهب للحمام لاتبول..وعندما رجعت الى الغرفة كان وضع امي كما هو وضوء الغرفة يلمع في كس امي البارز ويكشف عنه الستار اكثر واكثر.....اطفأت الضوء ونمت وانا غير قادر على السيطرة على زبي الذي اصبح كقطعة الحديد الصلبة...ونمت على فرشتي التي تبعد عن فرشة امي قليلا.....وبدون شعور اقتربت من امي ووضعت رجلي على رجلها وايدي على وسطها واصطنعت النوم العميق..احست امي باطرافي التي تلامسها فلم تعمل ردة فعل وبقيت على هذا الوضع اكثر من نصف ساعة..فتفاجات ان امي تقوم من فراشها وتذهب الى الحمام بعد ان اضاءت نور الغرفة ولفت انتباهها زبي المنتصب من فوق الشرط الذي له مظهر خاص ومميز فوقفت برهة تتامله بعد ان تاكدت اني نائم ثم ذهبت الى الحمام وقضت حاجتها ورجعت الى فرشتها وتعمدت ان تقرب فرشتها من فرشتي وبعد ربع ساعة حركت قدمها لتتشابك مع قدمي واحسست بحرارة جسمها

    مقاطع نيج عراقي - تحميل افلام نيج - سكس حصان - سكس حيوان - مقاطع سكس حيوانات - تنزيل سكس عائلي - سكس امهات - سكس محارم - سكس مترجم محارم - فيديو سكس اخوات - سكس حيوانات HD - تحميل سكس اخوات - سكس نسوانجي
    واصبحت اتنقس بصعوبة من هذا الاحساس المميز الذي لم اشعر بمثله طول حياتي..فحاولت ان اتحرك ووضعت يدي على ساق امي وكانني نائم......كانت يدي فوق كسها تماما وعرفت ان امي لا ترتدي كلسونا فطار عقلي وجن جنوني اكثر....صارت امي ترفع جسمها وتنزله حتي تلامس اشفار كسها يدي ..وانا في صراع عنيف بيني وبين نفسي وعاجزا عن التفكير وشعرت ان زبي سوف يتفجر في خلال نصف دقيقة....وفي هذه اللحطات القت امي بيدها فوق زبي الهائج واصبحت يد امي معلقة على راس زبي فاخذ زبي يتحرك بدون شعور وفي هذه اللحظة امسكت كس امي بقبضة يدي دون تفكير وصرت العب بشفراته بقوة فصارت امي تتقلب وتتحرك وتضغط على راس زبي وتفركه بقوة وانزلت بيدها الاخرى كلسوني وشرطي وصارت تلعب بزبي وبشعر زبي الكثيف وانا وضعت اصبعي الاوسط في كسها من شدة الهيجان وبسرعة البرق قلبت نفسي لاصبح فوق امي وحضنتني بكلتا يديها وصارت تعتصرني الى جسمها وقبل ان يلامس زبي شفرات كسها انزلت كل لبني على شفراتها وبطنها وفخذيها وانا اغلي من الهيجان وامي تنغج وتصدر اصواتا سكسية جميلة ولذيذة ومغريةسكس حيوانات - سكس ام وابنها
    شعرت بيد امي تمتد الى حليبي وتبلل يدها منه وتضعه على فمها لتتذوقه وجن جنوني وصرت امص شفايفها وفمها المملوء بحليبي وهي تغمض عينيها من شدة المحنة والهيجان وبسرعة قلعتها القميص الرقيق الذي كان يسترها وبدات امص حلماتها البارزة ذات اللون البني الفاتح

    صور سكس - صور زب - صور سكس حيوانات - سكس متحرك - صور طيز كبيرة - صور كس - صور كساس - صور سكس عربي - مشاهدة صور سكس عربي - صور نيك متحركة - نيك متحرك نار - صور سكس ام وابنها - صور سكس اخ واخته - صور نيك
    وصارت امي في قمة الذروة واحسست بماء كسها اللزج يملا زبي الذي كان بين اشفارها ممدود فانزلق زبي في اعماق كسها واحسست بحرارة لا تعادلها حرارة على الاطلاق وابتلع كس امي كل زبي وصار زبي منتصبا من جديد وعندما احسست بانني وصلت الى مرحلة القذف والانزل حاولت اخراج زبي من كس امي فلم استطع لانها ضاغطة عليه بكل قوتها الى ان انزل كل حممه البركانية في جوف واعماق كس امي الذي صار ينبض كنبضات القلب وصار زبي يرتجف وينبض معه ونمت باحضان امي مثل الطفل الصغير وكانت تضمني الى صدرها وحلمة صدرها بفمي وليس هناك قوة بالعالم ترفع حلمتها من فمي
    حيث كنت ارضعها بنهمة وشغف....وبين الحين والاخر استبدلها بحلمة الثدي الاخر..ولم يخطر بوجداني ابدا ان المرأة ممكن ان تنتاك بخرم طيزها...وتفاجأت عندما استدارت امي واعطتني طيزها البارزة ......التصقت بطيز امي فامسكت امي بزبي وصارت تضعه بخرم طيزها الواسع...فتعلمت الدرس فورا وساعدتها بالضغط على ارداف طيزها حتى دخل كل زبي دون معاناه واستقر بطيز امي الحبيبة....واحسست بنار جهنم داخل طيز امي وقذفت كل حليبي داخل طيزها وارتخى جسمي ونمت نوما عميقا وما زال زبي بطيز امي الحبيبة وهي تضغط عليه بكل قوتها كي لا يخرج من اعماق طيزها
    وبعد حوالي ساعة من النوم استيقظت على ثقل امي حيث وجدتها تنام على بطني وصدري وتضع كسها على زبي الذي انتصب من جديد وصارت امي تنيكني بعنف الى ان جاءت شهوتي وشهوتها معا وانزلت حليبي في اعماق كسها......ذهبت امي الى الحمام لتغسل جسمها وبقيت انا نائما

    ونامت امي بجانبي وبعد حوالي ساعة استيقظت على حركة امي فوجدتها تضع كسها على فمي وتمص زبي غاستغربت من هذه الحركة لانني قليل الخبرة في الجنس وصارت امي تمص راس زبي بحركة دائرية خفيفة جعلتني اهيج من جديد وتلقائيا صرت ارضع في كس امي فصارت امي تحرك كسها وتضع بظرها على لساني فعرفت انها تريدني ان العق بظرها وصرت الحسه واعضعضه باسناني وهي تتلوى من اللذة والهيجان وارتعشنا سويا واحسست بماء كس امي يملا فمي وصار حليبي كصنبور المياه يغرق وجه امي وفمها وهي تمصه بشغف
    صرنا نلعب على المكشوف انا وامي وتحممنا مع بعض وحضنا بعض واخبرتني امي انها اول مرة بحياتها تمارس الجنس مع غير ابي وانها مارست الجنس معي انتقاما من ابي وجعلت نفسها تتمتع بزبي في الوقت الذي يتمتع ابي بكس زوجته الجديدة واخبرتني انها تاخذ موانع لعدم الحمل منذ عدة سنوات كي لا تحمل
    وعاهدت امي على كتاب **** بان يكون هذا السر بيني وبينها للابد وعاهدتني بان تكون لي للابد انيكها دائما وستعلمني كل حركات الجنس وان تصبح زوجتي منذ هذه اللحظات وحضنتني واعطتني ثديها ونمنا حتى الصباح


  • اسمى على عندى 40 سنة و عندى شغل خاص بيوفر لى دخل مناسب اعيش منه انا و زوجتى و ابنى و دائما بحافظ على العلاقات الاجتماعية بين المعارف و بهتم بمساعدة اى شخص اشوفه محتاج تشجيع او نصيحة
    تزوجت من اربع سنين من زوجتى منى الى اصغر منى بسبع سنين و عشنا حياة سعيدة و انجبنا ابننا بعد اول سنة جواز و كانت لزوجتى اخت اسمها مروه اصغر منها بسنة يعنى عندها دلوقت 32 سنة وجميلة جدا
    مروه كانت بتحب اختها منى قوى و من ساعة ما اتجوزت اختها و هى على طول معانا و اوقات كتير بتيات عندنا و بقت جزء مننا بالتعود و طول الوقت شايلة ابننا و بتلعب معاه و اى وقت بحتاج حاجة فى البيت بطلبها من مراتى اى منها شايف انهم واحد و بحب اتكلم معها و مافيش فى بالى اى حاجة غير انها اخت مراتى لغاية ما حصلت حكاية غريبة
    فى يوم كانو مسافرين اسكندرية مع حمايا و حماتى و هيباتو هناك لثانى يوم علشان فرح بنت عمهم و اتخانقت معاهم علشان حمايا كان استناهم كتير و هى كانت السبب علشان صحيت متاخر و فضل يزعق لها لغاية ما قالت له انا مش مسافرة و قعدت فعلا و سافرو هم
    لقيتها بتتصل عليا تسالنى انا لسه فى البيت و لا نزلت و كنت نزلت روحت شغلى قالت طيب انا عايزة اجيب حاجة من البيت عندكم و هروح قلت لها و ايه المشكلة انتى بتستاذنى يعنى و لا ايه ده انتى و اختك محتلين البيت واحدة واخده اوضة و الثانية مشاركانى فى اوضتى و دلوقت البيبى الصغير كمان يعنى انا ضيف و ضحكنا و حكت لى على الى حصل مع باباها و قلت لها لو عايزة تحصليهم يالا و اوصلك قالت لا انا مش عايزة اروح الفرح من الاول هيبقى كله بيسال هنفرح بيكى امتى و يحسسونى انى ماخرة فرحتهم و هيا بتضحك و قفلنا

    صور سكس - صور شراميط مصريه - صور سكس مثيرة - صور بزاز كبيرة - صور محارم عرب - صور سكس الكس - صور كس - صور بنات عاريه - صور كس مصري - صور كس HD - صور طياز كبيره - صور طيز كبيرة - صور سكس محجبات
    و بعد شوية كلمت منى مراتى سالتها وصلتو فين و لقيتها بتحكى ان مروه ما راحتش معاهم قلت لها ما انا عرفت من شوية علشان اتصلت بيا و هتروح تاخد حاجات من البيت و قفلت معها و كملت شغلى
    خلصت الشغل و كلمت مروه علشان اعرف هيا فى البيت و لا روحت بيتهم ردت عليا قالت انا فى البيت لسه قلت لها ماشى انا كنت بشوفك فين و بقيت محرج اقول لها انى عايز ارجع البيت و مش هينفع لان ما حصلش قبل كده اننا كنا فى البيت لوحدنا فقالت انا كلمت منى و قالت لى مادام فاضية حضرى لنا اكل بكره علشان هنرجع على الغدا مش هلحق اجهز حاجة و كلمى على شوفى لو هيتغدى و سيبى له الاكل فى المطبخ بس انا نسيت اكلمك
    قلت لها ماشى يعنى اجى اتغدى لقيتها اترددت و قالت بس انا لسه قدامى شوية
    قلت لها طيب خلاص هروح مشوار و اكلمك
    و روحت لبابا البيت قعدت معاه ساعة و مشيت و كلمتها قالت ماشى تعالى انا قربت اخلص
    استغربت و سالتها تخلصى ايه
    ردت ما انا كنت بغسل هدوم البيت و كل مره الغسالة بتاخد وقت
    ضحكت و قلت لها انا جعان بقى لى ساعة و يطلع التاخير ده بسبب غسالة
    قالت طيب تعالى و انا هنزل لما اخلص فقلت ماشى انا قدامى ربع ساعة و اتحركت للبيت و وصلت اتصلت بها تانى علشان لو تعمل حسابها انى داخل البيت قلت لها انا وصلت قالت اطلع انا خلصت
    و طلعت البيت لقيتها لابسة تريننج صيفى خفيف و فى المطبخ و مجهزة الغدا و بتقول و لا احسن طباخة تعمل الاكل ده انا ضحكت و قلت لها بس مافيش طباخة تاخر الاكل كده على حد هيموت من الجوع و و بدات اكل و ابص لها و حاسس انى مش على بعضى علشان انا و هيا لوحدنا و هيا كمان كانت بتبص ليا و تتكسف و تكمل اكل لغاية ما انا خلصت و قمت من على السفره و روحت اوضتى قلت لها انا هنام خدى راحتك انتى و ما تصحينيش و انتى نازلة و دخلت الاوضة بتاعتى و جوايا شيطان عمال يقول لى هيا مروه احلوت فى عينى ليه و هيا ليه ما مشيتش قبل ما ارجع البيت معقول بتحاول تفتح عينى عليها و حسيت انى لو طولت انا و هيا فى البيت اكثر من كده هتنتهى و هيا فى حضنى و بفكر ازاى يحصل كده و هيا اخت مراتى و لو صدتنى هتبقى فضيحة و حياتنا كلها هتتخرب و قمت من مكانى و طلعت بره الاوضة لقيتها بتتكلم فى التلفون مع منى و بتقول لها على دخل نام و انا خلصت كل حاجة و نازلة دلوقت و شافتنى و ضحكت و قالت لمنى طيب يالا علشان الحق انزل قبل ما على يصحى
    انا وقفت مستغرب و اول ما قفلت قلت لها انتى ليه خبيتى على منى انى صحيت ضحكت و قالت اصلها زعقت لى لما عرفت انك جيت و انا لسه فى البيت علشان عيب نبقى لوحدنا فى البيت و اتكسفت
    قلت لها طيب ليه ما نزلتيش قالت علشان مش عايزة اروح ابات لوحدى
    انا قاعد هتجنن مش عارف هيا عايزة ايه و لا ناوية الليلة دى اخرها ايه فقلت لها طيب ادخلى اوضتك و نامى و الصبح اوصلك البيت قبل ما يجو علشان ما يصحش يعرفو انك نمتى هنا
    لقيتها فرحت و قالت تمام اتفقنا بس صحينى بدرى علشان الحق اجهز و انزل معاك و انت رايح الشغل و دلوقت انا مش جاى لى نوم علشان صاحية متاخر
    انا قلت كده خلاص مش محتاجة كلام تانى علشان اتاكد من نيتها و روحت قعدت جنبها و قلت لها طيب تعالى نشغل فيلم و نتفرج على ما يجى لك نوم و روحت مختار فيلم و موصله على التليفزيون و قلت لها هروح اغير هدومى للبس النوم و هيا ضحكت و قالت و انا كمان
    و دخلت لبست روب مفتوح على السلب و طلعت قعدت مستنيها و مروه غابت شوية و لقيت باب الاوضه بيتفتح و طالعة لابسه روب ناعم اسود ستان و مقفول كامل لغاية ركبها و رجليها بيضاء منوره تحت
    و شايلة لحاف سريرها و بتقول هنام على الصوفه اتفرج ابتسمت لها بخبث و قلت لها بس انا كنت ناوى انام على الصوفة لقيتها ضحكت زى بنات الليل و قالت خلاص ننام مع بعض
    انا قمت عملت نفسى بهزر معها و شيلتها من وسطها و حطيتها على الصوفة لقتيها ماسكة فيا و شدانى معها و بتقول فى ودانى هتنام معايا على الصوفة

    سكس حيوانات - كلب ينيك بنت - سكس حصان - سكس حيوانات جامد - صور سكس مشاهير - صور نيك عربي - صور سكس hd - صور سكس متحركة - صور سكس 70 - صور سكس متحرك - صور نيك متحركة
    انا ما حسيتش بنفسى الا و انا نايم فوقها و شفايفى فى شفايفها و عمال احضن فيها و هيا بتبوس فيا و بتنهج جامد و فجاه جات لها رعشة و قعدت تشد فيا و تبوس وشى كله و رقبتى و بتتنفض و جابت شهوتها و لفت وشها بعيد عنى و قعدت تعيط و انا مش قادر عمال امص فى رقبتها و ابوس فيها و هيا مش راضية تكمل و انا حسيت انى خرجت من المود و بدات اهدى
    قمت من عليها و سبتها و روحت جبت لها كوباية مياه و جيت اديتها لها و شربتها بالراحة و اخذتها فى حضنى لقيتها بتقول لى سيبنى دلوقت يا على
    طبطبت على كتفها و بوست راسها و سيبتها و روحت الحمام و جسمى كله بيسخن من جديد ازاى اسيبها و هيا كانت تحتى خلصانه و زبرى كان ضاغط بين رجليها فاضل و بزازها فى صدرى و شفايفها كانت على كل حتى فى وشى و لقيت زبرى وقف من تانى و قعدت استمنى علشان اطفى النار الى فيا و لقيت بابا الحمام بيخبط سكس محارم - اكس موفيز و صوت مروه بيقول افتح يا على
    قلت فى حاجة يا مروه انا هاخد شور قالت عايزاك ضرورى قبل الشاور
    لبست السلب تانى و الروب فوقيه و فتحت الباب اكن مافيش حاجة حصلت بينا من شوية و قلت لها مش مستنيه اخد شاور يعنى لو عايزه الحمام ما تروحى حمام الضيوف
    لقيتها فارده شعرها على كتافها و لابسة الروب و دخلت و قربت و حضنتنى و قالت انا اسفة و خلينى اصلح الى عملته و قامت حاطة ايدها على زبرى من فوق السلب و شفايفها بتقرب عليا تبوسنى و انا من اى لمسه لها بهيج و زوبرى بيق تحت ايدها قلت لها انتى متاكده انك عايزه كده
    قربت منى اكثر و قالت خدنى على اوضتى قمت شايلها تتعلق فى رقبتى و ايدى الاثنين رافعينها من تحت على طيزها و دخلتها الاوضة و نيمتها على السرير و نزلت فيها بوس و انا بفتح الروب اقلعه لها لقيتها مش لابسه حاجة تحته و بزازها جامدين بس نازلين على جناب صدرها لانهم كبار و حلماتها باين عليهم الهياج الجامد
    خفت تجيب شهوتها و توقف تانى و فكرت انزل على كسها على طول و نزلت براسى تحت لقيت كسها ابيض و بيلمع و عليه خيوط بيضاء من عسلها قمت حاطط ايدى على كسها ماسك بظرها بالراحة و ضاغط عليه و ادعكه لجوه و هيا بتتاوه و عماله تحرك راسها يمين و شمال و تبص لى و عينها كلها شهوه
    قربت منها و انا بدعك لها بظرها و همست اسالها دى اول مره ؟
    قالت بصوت مكتوم اه و قررت انى اسيبها بعذريتها و بستها و قلت لها ما تخافيش هتفضلى زى ما انتى و رفعتها لحضنى و سرعت دعكى لبظرها و هيا بقت بتتاوه بصوت اعلى و ايديها الاثنين بتتحرك على زبرى تحت السلب و قالت لى بسرعة طلعة و قعدت تكررها ففكيتها من حضنى و طلعت زبرى و مسكته و بقت بتحاول تفلص من حضنى و تحرك نفسها لفوق علشان تجيبه على كسها
    و انا اضغط عليها اكثر علشان اشوفها بتحاول اكثر و ابوس فيها علشان تهيج اكثر و لقيتها بترتعش و قربت تجيب شهوتها قمت سايب كسها و حضنتها و لففتها و نمت فوقها خليت راسى عند كسها و نزلت لحس لكسها من فوق لتحت كنت باكله مش بلحسه و هيا جالهاش تشنجات القذف و بقت تمسك زوبرى قوى و تحطه فى بقها تقفل عليه تمصه
    هيا اول مره لها فى حضن راجل و دى كانت اول مره حد يدخل زوبرى فى بقه فبقيت اتنفض مع كل من لسانها و هو جوه بقها و هيا تتشنج زياده من شهوتى عليها و قمت ماسك كسها و مبين بظرها و مصيته بلسانى و احرك انا نفسى فوقها بالراحة و هيا فهمت بقت تسيب زوبرى يطلع و يخرج من بقها و هيا ماسكاه بايدها الاثنين
    و من رعشاتها لقيت نفسى بجيب لبنى فى بقها و هيا بتتنفض تحتى و تصرخ كفاية كفاية و بتقفل رجلها على وشى علشان اسيبها و رذاذ من عسلها بيطلع قدامى
    نزلت لبنى كله فى بقها لفيت بسرعة اخذتها فى حضنى و ابوس فى راسها على ما تهدا و بصيت لها لقيتها بتبلع لبنى و بتبص لى مكسوفة
    ضحكت و حضنتها جامد و قلت لها هو فى بينا كسوف بعد الى حصل و هيا ضحكت بيموعة قالت اه طبعا هو ايه الى حصل ما انا بنت بنوت اهو زى ما انا
    ضحكت و قلت لها كلمة تانية و هتبقى بنوت سابقا دلوقت و نمنا فى حضن بعض للصبح
    صحيت الصبح على احساس ان زوبرى متفرق ميه فتحت عينى لقيت مروه بتمص زوبرى و بيقف فى بقها و طالعة نازلة براسها عليه و افتكرت الى حصل امبارح اكنى كنت بحلم و صوت تانى جنبى اكن حد بيمص زوبر حد تانى بصيت لقيت موبايلها مفتوح على فيلم لواحده بتمص زوبر واحد و هيا بتقلده و هيا اول ما حست بيا سرعت و اندمجت فى المص و انا بقيت بتسحب لدنيا تانية كهرباء فى جسمى كله و مش قادر اقول غير كمان يالا كمان انا هجيب و بشدها من شعرها تيجى ليا فوق و هيا ماسكة فى زوبرى مش راضيه لغاية ما مسكت بضانى بقوة و ركزت المص على الحشفة بتاعتى كنت خلاص بجيب فى بقها و هيا زى المجنونه بتبلع اللبن و بتزق راسى على كسها
    اول ما شفت كسها لقيته غرقان عسل نزلت عليه لحس و هيا تزوم بصوت عالى و عمال امص لها بظرها و ادعك خرم طيزها بايدى لقيتها ساعتها بتتنفض تحتى و نفسها بقى زى الشخير و بتقفل رجلها قوى و جابت شهوتها
    بصيت على الساعة لقيتها 8 الصبح قلت لها يالا بسرعة يا مروه نمسح اى اثر لليلة دى و ناخد شاور و اوصلك البيت علشان لما يرجعو يلاقوكى هناك و انا اروح الشغل و نتكلم فى التليفون بعدين علشان عندى فكره حلوه لينا .


  • اول مرة نكت مرات عمي كانت مفاجأة ليها
    انا مانو 24 سنه وقت القصة كنت 18سنه
    ومرات عمي جسمها جميل جدا كرفي ملبن طيزه ملفته لرفع وسطها بزازها وقفه ومكورة حاجة استيراد أوربي بيضه جدا شعرها اسود طويل عينها لونها أخضر عمي دكتور جامعي مسافر في المانيا
    ديما كنت معجب بيها وهي معجبه بي وكنت بتحرش بيها احساس عليها وانا بساعدها في حاجه الوقت فيها لما توطي وكدا لحد يوم الحسم ال نكتها فيه لحد ما كنتش قادرة تمشي ولا توقف علي رجليها بعد اكتر من سنتين تحسيس وكل دا اتفقنا علي اني انكها وقولت لأهلي اني مسافر تبع النادي عندي ورحتلها الشقة عندها عشان ابات معاها اول مرحتلها خبط عليها فتحتلي كانت لابسه روب لونه اسود طويل بس كان باين انها مستعده جدا مظبطه نفسها ريحتها وشعرها الطويل علي جسمها الابيض كان جميل جدا لما قلعت عمري ما اقدر أنساه ...
    افلام سكس - سكس حيوانات ساخنة - السكس - افلام سكس محجبات - سكس منقبات نار - سكس اغتصاب ايطالي - افلام سكس مصر ءىءء - سكسي كام - نيك طيز كبيرة - فيديو سكس - افلام نيك مطلقات - افلام نيك سكس عربي - نيك - نيك مصري نار - سكس امهات و جوردي
    فتحت ودخلت بسرعه كنت متوتر جدا وقلبي بيدق بسرعه وهي خايفه اكتر رغم اني مش اول مرة الان عند عمي أو عندها لكن كنا خايفين عشان ال هنعمله أو مدخلت اتكلمنا كلام عادي بس انا مكنتش قادر اتكلم ونبض قلبي سريع جدا قربت منها وبةستها من بوقها وانا ورا الباب لسه فضلت ابوسها اكتر من خمس دقائق لحد ما التوتر راح مننا بوستها من شفايفها جامد ومصيت لسانها وبوست رقبتها ووشها وودنها وكل مكان في وشها ولحست رقبتها بلساني ومصيت حلمت ودنها لحد محستها بتترعش وقالتلي تعال جوه علي السرير ومسكتها من أيدها بكل وء وبوست أيدها ودخلنا الاوضة وقلعت الروب ووقتها زوهلت من ال شوفته رغم اني شايف جملها لكن اتجننت كانت لبسه قميص نوم اسود لحد وسطها مبين طيزه والاندر الفتله الاسود ال تحته وطبعا بزازها باينه لكن حلمتها مستخبيه جسمها ابيض جدا شعرها اسود طويل ورا ضهرها فضلت مصدوم ومتنح قالتلي مالك يا بني في اي روحت ضاحك وقولتلها انتي ال في اي ضحكنا وقعدتها علي حرف السرير وفضلت ابوس فيها واحسس علي ضهرها وطيزها وأبوي بزازها والحس فيهم من غير ما اقلعها القميص و ابوس كل مكان في جسمها وقلعتها القميص كان مش فاضل غير الاندر مسكت بززها العب فيهم والحسهم وامص حلمتها ... نسيت اقولكم حلمتها كان لونها وردي جدا وفاتح لدرجة انا اتخضيت من المنظر وفضلت أمص فيهم وافعص بأيدي في طيزها وبدأت واحسس عليها وقربت ايدي من كسها واول ما لمستها شهقت كأنها هتموت بوستها بسرعه وفضلت ابوس فيها والعب في كسها من فوق وتحت وامشي كف ايدي عليه لحد ما جبتهم علي ايدي ونزلت نفورة كانت سخنه جدا وريحتها جميلة نزلت لكسها فضلت ابوس حواليه وبطنها وأبوي طيزها وهي هتموت ومش قادرة لدرجة أنها بدأت تعيط قربت من كسها بلساني وبدأت اشمه الاول وهي سكتت خالص زي ما تكون مستنية تشوف اي هيحصل وفتحت رجليها للأخر واشم كسها وهي سكته خالص لدرجة أن صوت نفسه كان عالي ومسموع اول ملمست كسها بلساني حطت أيدها علي بؤها تكتم صوتها لمست اخر كسها من تحت خالص من فوق خرم طيزها ولحسته مرة واحدة لحد أوله عند بظرها أو سوتها صوتت صوت عالي جدا شلت وشي من علي كسها ويصتلها راحت كتمه بؤها بأيديها زي ما تكون بتقولي مش هعملها تاني بس اعملها انت تاني نزلت تاني لكسها وفضلت الحسه كل بلساني وهي هتموت وأمسك شفافيف كسها بشافيفي لحد مخرقت وشي من كتر ماية كسها وطلعت علي كسها من فوق عند البظر ودا مكان أهل الخبرة عرفينه والبحرين ودا ال بيموت الست وتجيب شهوتها منه بدأت الاعب بظرها بطرف لساني واشفطه وامصه وهي تتلوس لحد مرتعشت وجابتها تاني علي وشي قمت بوستها من بؤها وبدأت اخلع هدومي...
    صور سكس - صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس - سكس محارم
    " وهنا حاجه مهمه جدا لازم نعرفه أن النيك مش المتعه فيه انك تدخل بتاعك في كسها وبس مش دا امتع حاجه الواحدة ابدا وديما لازم الراحل يركز علي متعة الست مش أنه يمتع نفسه لأنك لو متعتها هتستمع انت جدا لكن لو ركزت انك تمتع نفسك وتنكها بس من غير اي حاجة تانية صدقني هتكرة نفسك "
    بدأت اقلع هدومي وكنت ببص عليهل وهي معرفة السرير وبتموت من المتعه ومش قادرة تتحرك خالص اول مقلعت وطلعت زبي اتخضت من حاجه وهجمت عليه تمسكة تبوسه وتمص فيه وتلهس بضاني اكتر من ربع ساعه وانا الحس كسها وطيزها ودي مشكلة عندي اني بحب الحس الكس جدا ودي ادمان وقالتلي يلا نكني مش قادرة وكانت نايمة همدانة خالص فتحت رجلها وبدأت العب ببتاعي في كسها من فوق وهي تصوت وانزله لآخر كسها اغرقه من مية كسها واطلعه علي بزرها من فوق لحد منزلتهم تاتي بس كانت بتموت فعلا وبدأت ادخل زبي كسها كان ضيق جدا جدا لدرجة أنها مستحملتش ادخله كله وفضلت اكتر من ربع ساعه ادخل حته حته ومدخلتش نصه وكانت بتعيط من الوجع لدرجة أنها بدأت تصعب علي وكنت هطلعه مسكتني بدوفرها من ضهري حسني ان ضوفرها وصلت للحم وتشدني عليها وهي في نفس الوقت بتعيط كنت مستغرب جدا من الموقف خاصه اني اول مرة اشوف حاجة زي كدا لاني قبل كدا لما كنت بنيك بنت صحبتي أو حاجه كانت لما طيزها بتوجعها بنبطل نيك وخلاص علي كدا كنت اول مرة في حياتي رغم اني نكت كتير بس اول مرة اشوف حاجة زي كدا بدأت انكها وهي تعيط وتصوت في نفس الوقت لأكتر من ربع ساعه وبعدين جبتهم علي زبي ف انا شلته من كسها قالتلي انا مش قادره خلاص وبدأت تتلوي وتقوم تقف ومش قدرة تتحرك وكنت انا لسه مجبتهمش وقالتلي يلا ناكل وبعدين نكمل تاني ودخلنا الحمام مع بعض ناخد شور وزبي مش قادر كان هينفجر فعلا .........
    انتظروا الجزء الجديد لما زبي انفجر في كسها وشلال المني في كسها

  • انا احمد 21 سنه كنت دايم ازور عمتي (نوال) 26 سنه هي غير متزوجه وتسكن مع امها اللي هي جدتي كبيره غير قادره على الحركه مقعده وهي
    ساكنه مع عمتي

    لوحدهاوكنت لما اروح لهم واقابلها وابوسها على خدها بحنيه وهي تتلذذ وكانت لما تروح تسوي الشاي انا كنت اروح لها بالمطبخ وهي كانت نحيفه
    لاكن اردافها كبيره

    صور سكس - نيك مصري رومانسي - سكسي كلاب - سكس شيميل - سكس حيوان - سكس صعيدي واختة - افلام نيك فموي - جنس مع اختة - صور نيك عرب نار - نيك كلاب - نيك ستات بيضاء - سكس امهات شمال - سكس نيج امهات

    ومدوره وملفوفه لف وشكلها يدوووخ وهي تلبس جلابيه حمراء ضيقه وكانت اردافها تدوخني وزبي ينتصب على الاخر وكنت اسولف لها عن
    الافلام الرومانسيه الاجنبيه

    وهي تحب تتابعهم واقول لها شرايك باللقطه اللي يبوسها فيها وخدودها تحمر تقول لي حلوه المهم سوت الشاي ورحنا عند جدتي وقعدنا عندها شوي
    نسولف

    وعزمتني على العشاء ورفضت بالبدايه لاكن هي اصرت علي ووافقت المهم راحت نوال تسوي العشاء وانا قاعد مع جدتي قالت لي انا ابي اريح
    شوي يعني تنام

    قلت لها براحتك وانا استغليت الفرصه ورحت للمطبخ ولقيت عمتي نوال منحنيه تجيب حاجه من الدرج اللي بالاسفل وكانت مؤخرتها ظاهره لي وزبي انتصب بشكل جنوني

    وانا قربت عندها قلت تحتاجين اساعدك قال لا عادي ارتاح انت قلت لها طيب وانا مار من وراها حكيت زبي بمؤخرتها وكانت مؤخرتها طريه مره وكانت حتطيح على وجهها

    سكس محارم - سكس محارم - سكس محارم - سكس محارم -سكس محارم - سكس محارم -سكس محارم - سكس محارم 

    وضحكت قلت لها سوري ما انبهت لك قالت لا عادي المهم رحت انا للصاله وجلست اتفرج على الافلام الاجنبيه افلام حب ورمانسيه وهي بالمطبخ تسوي العشاء

    وخلصت العشاء وتعشينا سوى انا وهي بس جدتي مسويه حميه ما تاكل معانا وكانت نايمه ،، وجلسنا انا وعمتي نوال على السفره نتعشى وكان صدرها باين

    وهي مي لابسه سنتيان وكانت حلماتها واضحه وانا مووولع حدي تعشينا مع بعض وعيني مانزلت عن صدرها وهي ملاحظه هالشي وبعد العشاء قامت تسوي الشاي

    وانا رحت اغسل يدي ورجعت لقيتها بتشيل بالسفره ومنحنيه وانا استغليت الفرصه حكيت زبي بردافها الكبيره الجميله وهي ماقالت شي وصاكته قلت لها حابه اساعدك

    قالت اوكيه ساعدني وشلت معها وهي قدامي تمشي للمطبخ ومؤخرتها تلعب لعب يمين ويسار وتحت وفووق شي خيااالي وانا ماقدرت استحمل وحطت الصحن على

    الطاوله وانا وراها واخذت الصحن مني واعطتني ظهرها وقربت منها وهي انحنت طرحت الشوكه بقصد ورجعت على زبي بردافها الجميله وضغطت على زبي بقوه وانا ثابت

    افلام سكس مع الحيوانات - سكس نسوانجي - سكس سعودي اونلاين - سكس مايا خليفة - احلي نيك امهات - افلام نيك حريم - سكس ورعان مع حيوانات - سكس الابن والام - صور سكس سعودي - احلي سكس مصري - سوري ينيك اختة - سكس امهات جامدة - صور نيك شراميط - قصص سكس محارم - سكس فنانين عرب - صور سكس متحركة

    مكاني وقالت ااه انا اسفه ما انتبهت لك قلت لها لا عادي ولاحظت زبي وهو منتصب مره وكان راح يشق البنطلون قالت تحب الشاي بسكر مزبوط ولا زياده قلت لها انتي

    السكر وضحكت ضحكه سكسيه قالت اوكيه استريح بالصاله لين اجيب الشاي قلت لها اوكيه وانا بالصاله افكر بردافها المجنونه قلت لازم انيكها واقطعها بزبي وانا افكر كنت

    احك زبي وهي جايه شافتني احك زبي وهو منتصب قالت وش فيه يحكك قلت لها لا بس اسوي البنطلون ..

    وقعدنا نشرب الشاي ونتفرج بالفلم الرومانسي وهي جنبي حاطه رجل على رجل وهي بتتفرج على التلفزون وانا عيني مانزلت من عليها ونهودها الجميله وجات لقطه

    بالفلم مص شفايف وبوس الرقبه وعض بالاذن قلت لها ايش رايك قالت لي اه بس انا مسكينه الى الآن ماتزوجت قلت لها يعني تبين تسوين زي كذا قالت ياليت

    صور سكس متحركة - صور سكس متحركة -صور سكس متحركة -صور سكس متحركة -صور سكس متحركة -صور سكس متحركة

    بس لما اتزوج وقلت لها عادي يعني لازم وانتي متزوجه ضحكت وقالت لي كيف يعني وش قصدك قلت لها انتي بصراحه جسمك حلو ويجنن وخصوصاً اردافك الكبيره بتدوخ

    وهي وجهها حمر وقرصتني على يدي وقالت اه منك يالئيم انت في ايش تفكر قلت لها بصراحه اردافك عاجبتني وابي العب فيها قالت لي انا دايما العب فيها لوحدي

    قلت لها طيب ممكن العب فيها قالت بس بشرط قلت انتي تأمرين امر وش شرطك قالت لي تكون كتوم وماتعلم احد قلت لها اوكيه قالت طيب تعال معي على غرفتي

    عشان تشوف اردافي اللي تدوخك قلت لها اوكيه وهي تمشي قدامي وانا وراها كنت اخبطها على اردافها وهي توقف وتبوسني على خدي تقول اه منك يالئيم

    ودخلنا غرفتها وصكت بالباب تقول لي وش تحب في اردافي ولفت ورتني اردافها وهي لابسه الجلابيه الحمراء الضيقه تقول ايش رايك وهي تحركها قلت لها بعد تبين رائي

    وانا قعدت على ركبي واردافها قدام وجهي بديت ابوسها وهي تحركهم وانا اخبطها على اردافها وهي تقول اه منك يالئيم ودخلت وجهي بردافها اشم ريحتها تجنن تدوخ

    وعضيت اردافها ورجعت على وجهي بقوه وانا اشم اردافها وابوسها وشالت اردافها من على وجهي والجلابيه دخلت في اردافها الكبيره ومنظرها بصراحه يجنن قلت لها يلا

    نزلي الجلابيه قالت طيب ونزلت الجلابيه وكانت لابسه كلوت قطن لونه احمر ودخل جوه اردافها وكان منظر يجنن وبديت امسك اردافها واشدها واخبطها وادخلت وجهي

    بردافها و اشم ريحتها كانت جناااااان ونزلت الكلت بسنوني وشافت زبــي منتصب عالاخر ومسكته وقالت لي نزله ابي اشوف الئيم اللي يبي يلعب فيني قلت لها انتي نزليه

    وبدت تبوسه من فوق البنطلون وقالت ااه شكله كبير ونزلت البنطلون و شافته قالت اااه وبدت تبوس راسه وتحك بيوضي وشمت ريحته قالت يوووه ريحته تهبل

    وشلتها لين حطيتها على السرير وفتحت اردافها ابي اشوف خرمها وخرمها لونه احمر يدووخ وبديت الحس اردافها من فوق اردافها من عند الخط وادخل لساني والحسها

    وهي تقول اااه كفايه هيجتني قلت لها ممكن ابوس كسك واشم ريحته قالت بس انتبه انا بكر قلت لها اوكيه وشفت كسها منتفخ لونه وردي وريحته يوووه تهبل

    وبست بظرها ونمت جنبها على السرير وبديت اقبلها على شفايفها وهي تتلذذ وتقول امممم وانا ابلع ريقها الحلو طعمه جنان والحس رقبتها امممم واعض اذنها بشويش

    ونزلت على نهودها ابوسها والحسها نهودها رووعه وبديت اعض حلماته وهي تقول احمد لاتعورني اااه ــ،،،،،،

    قلت لها ابي ادخل اصباعي بخرمك قالت لي اوكيه بس حط عليه من لعابك عشان مايعورني وناما على بطنها وقلت لها افتحي اردافك وبديت الحس خرمها بلساني

    وهي تقول بس انت شنو تسوي لسانك يدغدغني اااه بس اقولك يكفي قلت اوكيه ومصيت اصباعي ومليته لعاب ودفلت بخرمها وبديت ادخل اصباعي بخرمها وهي

    تتآآآوه خرمها ضيق مااحد قد لعب فيه وبديت ادخل اصباعي لين دخلته كله بخرمها وهي تصك وتفتح خرمها على اصباعي ونزلت اصباعي بسرعه وشفت خرمها وهو يصك

    وبديت ادخل اصباعي الثاني وهي تقول لا كفايه قلت لها لا تخافي بشويش ما راح اعورك وشويه شويه لين دخلت اصباعين بخرمها ونزلت اصابيعي بسرعه وشفت خرمها

    وهو يصك وقالت لي حمودي حط وجهك بردافي ابيك تشم ريحه فسوتي ( غازات) قلت لها اوكيه وفست وشميت ريحتها بس تدوخ وقلت لها يلا مصي زبي

    وقعدت على ركبها وبدت تمصه وانا اتلذذ وتعضه بشويش قلت لها يكفي مصي بيوضي ومصتهم تقول ليش مليانه كذا قلت لها لي شهرين مانكت ,,,,

    ورفعت رجولها وبست كسها ولحسته بلساني وهي تقول بس يكفي قلت اوكيه وقلت لها امسكي رجولك وشديها عليك لين ارتفع خرمها وصار واضح ولحسته بلساني

    وهي تضحك تقول بس لاتلعب بلسانك وحطيت على زبي من لعابي وبديت ادخله وهي تقول اااه احمد ترى ازعل منك يعورني اااه قلت لها بالبدايه كذا وبعدين مايعورك

    ودخلت راس زبي بخرمها وهي تصك على راس زبي بخرمها وتقوول اه يكفي قلت لها طيب بس ريحي خرمك لاتشدين عليه قالت تيب ودخلت زبي بشويش وهي تقول

    يعورني بس احمد يكفي انت شتسوي قلت لها اوكيه اصبري شوي بس ودخل نص زبي بخرمها قالت بس يكفي لاتدخل زياده ما اقدر قلت لها طيب بس ابي ادخله وانزله

    نصه بس قالت اوكيه بس بالراحه احمد اوكيه حبي قلت لها طيب ونزلت زبي بسرعه من خرمها وشفت خرمها توسع شوي قلت لها يلا يا نوال ابي ادخله قالت اوكيه

    وسرت ادخل وانزل نصه لين تعودت عليه قلت لها ابي انزل حليبي وين تحبي ادفق قالت على نهودي قلت اوكيه ونزلته من خرمها بسرعه وحطيته بين نهودها نكتها مرتين

    ودفقت حليب على نهودها وحلماتها وانا اتلذذ لين دفقت شهوتي ونمت جنبها وبدت تبوسني وقالت لي انت حلو وزبك يجنن ولونه روعه بس كبير شوي يعور …

    قلت لها عادي الحين دخلت نصه بعدين يتوسع خرمك ويدخل كله وقبلتني بقوه ولحست لسانها امممم وزبي انتصب مره ثانيه مشتهيها مووت قلت لها زبي يبيك مو راضي

    ينام وقالت يكفي اليوم وكمان الوقت يكفي يا احمد خلاص قلت لها اوكيه ورحنا للحمام نستحم قصمؤخرتها ونظفتها وهي حممت زبي ونظفته وباسته وبوستها على
    اردافها ورجعنا لغرفتها ولبست ملابسي بسرعه وبستها وودعتها





    تتبع مقالات هذا القسم