• ححكى لكم قصتى اللى حصلت معايا بس مع بعض التغييرات الخفيفه عشان الابطال الحقيقيين ممكن حد يعرفهم
    القصه ممكن يكون حد نقلها قبل كده او نسخها لكن اقسم انها قصتى انا ((مداح القمر))
    لكن انا حضيف بعض التفاصيل فى القصه
    لزياده وصف الاحداث فى القصه
    .............

    بعد ما اتجوزت ب5 سنين ومحصلش حمل والتحاليل قالت ان مفيش عيب من هنا ولا من هنا بس مفيش حمل ومفيش سبب واضح ..
    وانى سليم تماما ومراتى سليمه تماما ومحدش فينا محتاج عمليات ولا حتى ادويه لتنشيط التبويض او التخصيب او الحيوانات المنويه كله تمام لكن كل شئ باونه وكل الموضوع ان مفيش نصيب لسه
    فكرت اتجوز تانى.... مراتى كانت حاسه انى عاوز عيل وهى كمان بس مفيش حد فينا فيه عيب ولاننا متجوزين جواز تقليدى تم الطلاق بهدوء ومن غير مشاكل....
    كان عندى فى المكتب سكرتيره زى اى سكرتيره عند محامى انا كنت 32 وهى 24
    مكنتش بفكر فيها كزوجه ابدا او حتى حبيبه او عشيقه مجرد سكرتيره
    لكن مع الوقت ووحدتى كانت هى تقريبا كل حاجه ليا فى الدنيا تيجى الصبح تصحينى وتجهز لى الفطار انزل المكتب اللى فى نفس عمارتنا لكن فى الدور الارضي القاه تمام ومتنضف قبل ما تطلع وقبل ما اكون قعدت ساعه تكون نزلت بعد ما نضفت البيت وجهزت لى كل حاجه وده كله من غير تذمر او طلب زيادة مرتب او علاقه جنسيه طبعا هى كانت متعوده عليا وعلى بيتى كانها جزء منه ومن حياتى باكملها
    لانها كانت بتطلع فوق عند مراتى الاولى قبل ما اطلقها
    فى يوم بقول لها مش عارف يا هناء اعمل لك ايه ولا اقول لك ايه ومش عارف حعمل ايه بعد ما تتجوزى
    فقالت انا مش حتجوز خالص انا حفضل طول عمرى تحت رجليك
    انا جالى ذهول من الرد((مداح القمر)) فقلت لها متقوليش كده انتى على راسي ويوم فرحك انا اللى حزفك وحعمل لك احسن فرح
    راحت معيطه وقايله انا مش عاوزه اتجو ز ومش عاوزه حاجه من الدنيا غيرك انت وبس كل حاجه ليا
    رحت قايم من ع المكتب ورايح لها وقلت لها متعيطيش بس انا بحسبك بتجامليني بس بحكم العشره الفتره اللى فاتت
    قالت انت مش حاسس بيا ده كله ايه هو انا وحشه للدرجه دى
    قلت لها وطبعا كنت بجاملها. بالعكس انا اتمنى واحده تكون نصك وفاهمانى ربع ما انتى فهمانى بس انا بحاول اخلى العلاقه بينا علاقة محامى بسكرتيرته عشان الناس وعشان اهلك وعشان صعب نتجوز عشان فرق السن
    بصت لى وقالت سن
    دول 8 سنين..((مداح القمر)) عادى يعنى انا ابويا اكبر من امى ب19 سنه وعادى وبعدين ناس ايه طظ فى الناس
    روحت حاضنها وانا برضو مش فى دماغى حاجه كل الفكره انى بحافظ على شعورها ومقدر تعبها عشانى
    وبامانه مكنتش بستغل طيبتها لخدمتى حقيقي كنت حاسس ناحيتها بشكر وامتنان من اخلاصها ليا
    راحت هى نايمه على صدرى وقالت لى انا بحبك وعمرى ما حبيت غيرك من يوم ما اشتغلت معاك من 5 سنين وانا مبشوفش غيرك ونفسي تتجوزنى اسبوع واحد اسبوع واحد بس
    فانا رديت باستغراب اسبوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قالت اه لانى لو بقيت مراتك اسبوع مش حتسيبنى خالص
    قلت لها انا من غير جواز مقدرش استغنى عنك بس انتى حتعملى ايه اكتر من اللى بتعمليه انتى اكتر من امى واختى وبنتى ومراتى((مداح القمر))

    نيك حيوانات - سكس خليجي - سكس مترجم - سكس مصري - فيديو سكس - سكس عربي - مقاطع سكس - سكس امهات 2020 - فيلم سكس
    ردت وقالت ناقص اكون حبيبتك
    روحت حاضنها وبايسها على جبينها وقلت لها انتى من النهارده حبيبتى ومراتى لانها بجد شدتنى ليها وحسيت فعلا بانوثتها اللى مكنتش اخد بالى منها خالص وفى ثوانى قلت ايه المانع نكون فى علاقه حب حتى لو مش حب جامد انما هى جت كده وخلاص والبنوته حلوه وصغيره((مداح القمر))
    وروحت واخدها فى بوسه طويله ورضعت شفايفها ورقبتها وهى دابت خالص قلت لها مينفعش هنا يلا نطلع نتغدى ونتكلم فوق
    قالت انا حسبقك بس حروح اشترى شوية طلبات للغدا ولما اجى واخلص تجهيز الاكل حرن لك
    قلت لها ماشي
    طبعا انا بيتى من دورين الاول مكتب والتانى سكنى
    وكنا فى اجازة المصايف يعنى مروحتش المحكمه اليوم ده والظروف هى اللى عملت كده وهى اللى خدمت الموقف وادت لما هو قادم
    ........
    بعد ساعه ونص((مداح القمر)) رنت عليا طلعت لها فتحت الباب لقيتها لابسه عبايه بنص كم
    وحاطه ماكياج خفيف وفارده شعرها ولاول مره اكتشف ان هناء اقل وصف ليها انها قمر 14
    روحت مصفر وقلت لها انتى كنت مخبيه الجمال ده فين
    قالت لى انت اللى مكنتش شايف او شايف ومطنش
    روحت لاحق نفسي وقلت لها كنت شايف طبعا بس كنت بحاول ابعدعن طريقك عشان مش اظلمك معايا راحت حاطه ايدها على بقى وقالت خلاااااااااااااااص
    احنا قفلنا الموضوع ده وخلص الكلام
    ........................
    روحت ماسك ايدها وبايسها وشاددها عليا وعاوز ابوسها قالت استنى عشان تتغدى
    قلت لها غدا مين ((مداح القمر))هو فى احلى من كده غدا
    وروحت واخدها من ايدها على اوضه النوم وانا حاضنها من وسطها وقلت لها متخافيش من اى حاجه طول مانتى معايا وانا قلت لك خلاص انتى حتبقي مراتى لكن لازم احافظ عليكى لان محدش عارف بكره فى ايه وبرضو محدش ضامن عمره وانا مقدرش اسبب لك اى اذى عشان كده
    لحد اما نتجوز حتفضلى بنت ولو محصلش نصيب لاى سبب مكونش ظلمتك معايا ومكونش اتمتعت واشبعت رغبتى على حسابك ابدا
    قالت لى انا فداك ومش عشان متعتى انا بتمناك صحيح بس بتمنى سعادتك اكتر لانك كل حياتى وانا من يوم ما عرفتك وحبيتك وانا بتمنى اللحظه دى وبتمنى سعادتك حتى لو على حسابى انا لانى كلى ليك يا حبيبي
    اول ما نيمتها ع السرير وبدات ابوس فيها لقيتها لسه خام بس اتعلمت وتجاوبت معايا شويه روحت مقلعها العبايه لقيتها لابسه تحتها طقم اسود جميل اشترته لما قالت لى رايحه اشترى طلبات للغدا وللبيت((مداح القمر))
    روحت مقلعها السوتيان وانا كنت قلعت هدومى وبقيت بالبوكسر
    وقعدت ابوس فيها وادعك صدرها وارضع بزازها واكل فى جسمها لانى كنت محروم من النسوان من وقت ما طلقت مراتى الاولى اللى كانت فعلا بتشبع كل رغباتى وكانت متجاوبه معايا جدا بس النصيب وعشان هى برضو نفسها تكون ام ........المهم خلينا فى هناء
    شويه ونزلت على كسها وياااااااااااه ع الكس البكر الجميل وع الاحساس لما تكون انت اول واحد تلمس الكائن الجميل ده وتكون انت مدربه واول واحد تلاعبه خصوصا لما تكون عندك الخبره الكافيه اللى انا اكتسبتها من فتره زواجى السابقه لان الحاجات دى خبرات متراكمه طبعا
    ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
    وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها
    فضلت على كده 5 دقايق وروحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى ضهرها
    وروحت نازل على طيزها الجميله الناعمه الطريه يا على حلاوتها وجمالها
    وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها جهزت نفسها فى الفتره اللى طلعت فيها الشقه قبلى وقعدت((مداح القمر)) ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا
    وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير الانات والاهات المكتومه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من النشوه وانا بعمل كده
    روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت الشورت ومسكت ايدها وحطيتها على زوبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر
    وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه
    وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زوبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زوبرى ((مداح القمر))وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه وروحت زانق زوبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زوبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي لها وانا كمان من المتعه نزلت معاها شلال من المنى من حرمانى وبصراحه وقتها حبتها جدا جدا وحسيت انى دى فعلا اللى حتعوضنى عن كل حاجه وحتكمل معايا بقية حياتى لانها رقيقه وسخنه وخجوله وحربيها على ايدى وعلى زوبرى
    بعد ما جبنا مع بعض نيمتها على دراعى وقلت لها حبيبتى هناء((مداح القمر))
    فردت وهى شبه نعسانه نعم يا روح وقلب وعيون هناء
    قلت لها انا حروح اطلبك من اهلك عشان اتجوزك بجد مش كلام
    راحت معدوله واتنفضت زى اللى مسكتها كهربا وقالت لى بجد
    قلت لها طبعا انتى فاكره ايه هو انا حستغلك واتمتع بيكى واضحك عليكى والا ايه انا مش عاوز غير حبك وحنانك وبعد كده حتة عيل ييجى بوقته بقي محدش عارف النصيب فين وانتى مفيش فيكى عيب اصلا عشان اتراجع او اخاف اتجوزك انا مربيكى على ايدى وعارفك كويس
    قالت انا كنت بحسبك بتراضينى وانا بجد مش عاوزه اسبب لك احراج ولا عاوزه حد يتكلم عليك ويقول طلق مراته عشانها او اتجوز بنت معاها دبلوم او تلاقي البت ضحكت عليه وانت عارف اننا ناس على قد حالنا((مداح القمر))
    قلت لها مش انتى قلتى طظ فى الناس وبعدين ايه المشكله احنا زى اتنين مدرسين حبوا بعض او اتنين محامين والا حرام الواحد يتجوز سكرتيرته وخصوصا لما تكون بتحبه وفاهماه زيك وهو كمان حبها اووووووووى
    وطبعا اهلك حيوافقوا خصوصا ان والدك عنده حوالى 60 سنه وامك 40
    قالت لا بابا 63 وماما 44
    ضحكت وقلت لها عادى انا بتكلم ع الفرق عموما
    المهم انا كنت عارف اهلها معرفه سطحيه
    وروحت طلبت ايدها واهلها معترضوش
    بس طلبوا وقت يجهزوا نفسهم
    قلت لهم انا مش عاوز منكم حاجه انا عاوز هناء لانى لقيت فيها اخلاص وامانه اغلى من كل كنوز العالم
    ردت امها وقالت يا استاذ صلاح برضو لازم نجهز بنتنا
    قلت لها اولا بلاش استاذ دى انا خلاص بقيت واحد منكم وانتو اهلى ويا ستى انا زى اخوكى الصغير بلاش ابنك عشان متقوليش بيكبرنى((مداح القمر))
    فضحكوا وقالت انت راجل محترم وطيب وده حظ هناء وانت فعلا غالى علينا من قبل ما تطلب هناء وكلنا بنعزك وبنحبك وداست على بنحبك ...من كلام هناء ومعاملتك الطيبه ليها
    قلت لها طيب انا حقول حاجه ومحدش يكسفنى
    رد ابوها وقال اتفضل
    قلت لهم احنا حنكتب الكتاب والقايمه وكل حاجه من حق هناء
    بس انتو متجيبوش حاجه خالص ..شوفوا اللى ناقص فى الشقه وكملوه انا فارشها طبعا بس ناقصه حاجات بسيطه كملوها عشان تفرحوا هناء بس
    المهم ابوها قام باسنى لانه طبعا اب ل3 عيال تانيين وظروفه يدوب ماشيه لانه سواق تاكسى والسن برضو له حكمه ومصاريف المدارس كتيره ((مداح القمر))وخصوصا البنات
    المهم اديت ام هناء مفتاح الشقه وقلت لها ابقى شوفى الشقه بقى ومعلش انتى حتتعبى لان هناء خلاص من النهارده بقت خطيبتى ومش عاوزها تروح المكتب لحد اما نتجوز عشان تجهز نفسها وعشان نوحش بعض وعشان ترتاح شويه بقى وانا حستحمل اليومين دول شغل المكتب ونضافة الشقه
    ردت امها وقالت يا لهوى ودى تيجى انا حروح انضفها لك واجهز لك اكلك انت خلاص بقيت الغالى ومعندناش اغلى منك والا ايه يابو هناء قال طبعا طبعا انتى روحى كل يوم شوفى شقة الاستاذ
    قلت له تانى استاذ ودى خلاص شقة هناء
    وبعدين خليها كل يومين تلاته عشان متعبكيش ردوا هما الاتنين وقالوا تعبك راحه
    اتفقنا على كل حاجه وحددنا معاد الفرح بعدها بشهرين فى الوقت دى بقيت واحد منهم وعرفت كل حاجه عنهم وحسيت ان ابو هناء وامها خلاص مفيش جنس بينهم من كلامها ونظراتها وتلميحاتها ومن محاولاتها انها تسيب فرصه ليا انا وهناء نبوس بعض ونحضن بعض وتقول عشان ترتاح .مش كفايه حظ امها .دى احلى حاجه فى الدنيا.اومال الناس بتتجوز ليه
    طبعا ام هناء احلى من هناء
    ست خبره((مداح القمر)) 44 سنه طويله حوالى 165 سم مش تخينه بس جسمها متقسم حلو وبيضا ونضيفه جدا وناعمه اوووووى
    انا بقيت ابص لام هناء وافكر فيها وهى فعلا لفتت نظرى ليها وانا مكانش فى دماغى حاجه انا طبعا كان ليا علاقات وغراميات بس بحب افصل بين الامور دى وبقية امور الحياه

    سكس نيك عربي 2020 - سكس رومانسي - سكس محارم 2020 - سكس حيوانات 2020 - سكس حصان - سكس عربي اونلاين - فيديو سكس اغتصاب - سكس عراقي - سكس عنيف - سكس العرب

    ....
    ............
    .........بعد الخطوبه........
    فى يوم كنت نايم حوالى الساعه 8 الصبح لقيت حد بيصحينى بالراحه خالص وبيحسس على دماغى بحنيه
    ببص لقيتها ام هناء (حماتى) قاعده جنبى على السرير وهى بتصحينى و بتبص لى وبتبتسم ابتسامه من اجمل ما شفت فى عمرى كله ابتسامه ليها الف معنى من الحب والدلع والرغبه والشهوه والرومانسيه والتردد
    كل حاجه مع بعض انا بصراحه استغربت واتبسطت هى لحقت نفسها وقالت انا كنت نازله السوق بدرى قلت اجى افطرك قبل ما تنزل وكنت خايفه تكون قافل الباب من جوه كنت عاوزه اعملها لها مفاجاه وبصت فى الارض من الكسوف
    قلت لها ودى احلى مفاجاه بس انتى نسيتى حاجه النهارده السبت مبروحش المحكمه
    قالت يا نهارى زى ما تكون اتفاجئت يعنى كده قلقتك من غير لزوم قلت لها عادى حكمل نوم وروحت حاطط دماغى على رجلها وهى قاعده جنبى ع السرير وشها احمر اوى قلت لها نيمينى زى ما صحيتينى فقالت ((مداح القمر))عاوز تنام وتسيبنى وتخلص منى قلت لها وهو انا حنام اصلا انتى لازم تنيمينى بنفس طريقة ما صحيتينى قالت لى ازاى قلت لها حطى ايدى على شعرى والعبى فيه قالت لى فى ايه؟؟؟ قلت لها فى شعرى قالت اه بحسب حاجه تانيه قلت لوحاجه تانيه برضو ياريت زى ما انا حعمل كده طبعا كانت دماغى قريبه من صدرها روحت رافع وشي وحاطه بين بزازها وحاطط ايدى على طيزها من ورا وقعدت احسس عليها وهى طبعا كانت منتظره اى تجاوب لانها جايه مخصوص اليوم ده والوقت ده عشان تشوف انا عاوزها زى ما هى عاوزانى والا لا ده اللى هى قالتهولى بعدين اول ما حطيت ايدى على طيزها ورفعت ايددى التانيه وحطيتها على خدها راحت ماسكاها بايساها وانا روحت رافع وشي وباسيها من خدها ومن شفايفها بالراحه
    وروحت حاطط ايدى على بزازها وهى بتلعب فى شعرى ومغمضه عيونها ونايمه زى المتخدره
    حماتى طبعا محرومه من النيك وفى سن النضوج الذى يعقبه العطب وانا فى عز شبابى وجوز بنتها المستقبلى يعنى ظروف ولا اجمل من كده
    روحت ساحبها جنبى على السرير وحضنتها ومسكت شفايفها بوس ومص وخدت لسانها بين شفايفى وقعدت ارضعه وابوس فيها وهى مستسلمه تماما
    قلت لها مش حتكملى الاتفاق فقالت اتفاق ايه
    روحت ماسك ايدها وحاططها على زوبرى وقلت لها تلعبى فيه زى ما لعبتى فى شعرى وزى ما انا حلعب فى حاجات تانيه
    ضحكت ووشها احمر وقالت طبعا وراحت ماسكاه وهو قايم زى الحديد وقعدت تلعب فيه شويه وراحت مطلعاه من البيجامه وقالت زوبرك جميل زيك قلت لها انت اجمل وعاوز اشوف كسك انا كمان قالت لى حتشوف وحتشوف كل حاجه انا حبيتك اكتر من هناء بنتى ما بتحبك ومن زمان وانا شايفاك مثال الرجوله والشهامه وبسمع عنك كل حاجه حلوه من هناء ...انا بقالى 3 سنين ابو هناء مبينامش معايا وقبلها 3 سنين كان يدوب بالعافيه وانا كنت خلاص رضيت بنصيبى لحد اما هناء اشتغلت عندك((مداح القمر)) وعرفتك كل ليله كنت بحلم بيك وكنت مستنيه هناء تتجوز عشان اجى اشتغل عندك بحجة الاقساط والفلوس بس الظروف جت احسن ما اتمنيت
    وبقيت انت جوزى وجوز بنتى ومعايا علطول ومن غير مشاكل بس كنت خايفه متحسش بيا او تصدنى او تسيب هناء بسببي واخسر كل حاجه بس لما لقيتك بتبص لى وتبص على جسمى اتعمدت احسسك باحتياجى ليك قلت لها وانا فهمت الرساله وكنت حاخد المبادره بس انتى سبقتى بقى وروحت حاضنها وواخدها فى بوسه طويييله
    قمت قلت لها انا حروح اخد حمام وانتى قومى غيرى عندك عبايه بنص كم وطقم داخلى كنت جايبه لمراتى الاولى بس مش لبستهم خالص(طبعا دول بتوع هناء)((مداح القمر)) قالت لى مراتك برضو؟؟؟؟ على فكره هناء حكت لى على كل حاجه وانا حبيتك اكتر لما حكت لى على خوفك عليها ..قلت لها طب خلاص طالما حكت لك .. وبعدين عادى هى خلاص بقت مراتى بعد كتب الكتاب قالت لى وانا قلت حاجه انا عاوزاك تعمل معايا زيها ما عدا حاجه واحده
    قلت لها ايه هى قالت لى انا بتاعى مفتوح ومستنيك مش زى هناء قلت لها طب متقولى كسي قالت طيب كسي يا سيدى يلا بقى انت مشتاقه ليك ولحضنك قوى بس حتفطر الاول قلت لها لالالالا الفطار بعد اول واحد
    .....
    طلعت من الحمام لقيتها نايمه ع السرير ومتغطيه بملايه وفارده شعرها
    اول ما روحت عليها ورفعت الملايه
    وااااااااااااااااااو جسم خرافى نايمه عريانه بزاز واقفه زى ما تكون بنت لسه وسوه رهيبه ووسط ميتوصفش حتى الرجلين مصبوبين صب انا شفت كده اتهبلت وروحت رامى نفسي بين رجليها وشفايفى ولسانى على كسها وايديا تحت طيزها برفعها لفوق وهى اول ما عملت كده صرخت وراحت منزله عسل من كسها زى ما اكون فتحت حنفيه وقعدت ارضع فى زنبورها وابوس فى كسها والحس فيه وارضع خرم طيزها بلسانى كل ده وهى عماله تتاوه وتصرخ بصوت واطى وتتلوى من الشهوه بعد ما بوست كسها وطيزها ورضعتهم هم ((مداح القمر))وزنبورها روحت رافع نفسي وقعدت ابوس فى سوتها وبطنها وطلعت على صدرها يااااااه زى مخده من القطن الابيض الناعم الطرى وعليها كيس حرير بزاز ايه وطعامه ايه وحلمات ايه روعة الروعه قعدت ابوس وافعص فيهم واكل فى حلماتها واشفط بزها كله فى بقى وهى يدوب تتلوى وتتاوه روحت مدخل نفسي بين وراكها وبقى على بقها وزوبرى زى الصاروخ وزى السيخ الحديد فى كسها راحت صارخه وحضنانى جااامد وشهوتها فى لحظات راحت نازله على زوبرى ومغرقه السرير قعدت انيك فيها وانا مبسوط انها جابت وارتاحت اكتر من مرتين تلاته وانا بنيك وابوس وهى فى عالم تانى سيبتها تهدا شويه وروحت قالبها على وضع الفرسه وفشخت خرم طيزها وقعدت ابوسها وانيكها فى طيزها بلسانى وهى ترفع طيزها لفوق وروحت ((مداح القمر))واقف وراها ومدخل زوبرى فى كسها وماسك وسطها واشده عليا اشده عليا وانيك وكل نيكه بخبطه من فى كسها ومن بيضى فى كسها من تحت وضربه من ايدى على طيزها وصرخه منها لحد اما طيزها بقت حمرا وهى رمت نفسها ع السرير
    انا سيبتها ترتاح وقومت خدت حمام وجيت خدتها فى حضنى وقعدت ابوس واحسس برومانسيه على ضهرها وامسك صدرها بحنيه لحد اما هى فاقت خالص وقالت لى انت مجبتش لسه
    قولت لها عادى انا عملت حسابى لما دخلت اخد حمام اول مره وخدت حاجات للتاخير واحنا لسه حنييك تانى وتالت وحهريكى انتى النهارده يوم الدخله ليكى مش ليلة الدخله فضحكت وقالت اه يوم الدخله ليا وليلة الدخله لهناء
    قلت لها انا مبطبقش انا بجيب مره واحده بس.... بس بتاخر فيها عشان مجيبش مرتين وتلاته واعصر جسمى قالت لى دا انت خبره بقى قلت لها عادى يعنى فى ناس كتير كده وفى ناس بتحب واحد واتنين عشان تتاخر فى التانى بس عشان التانى بيعصر ضهر الواحد وممكن الست متقومش الراجل تانى لان الزوبرالاول على الراجل والنيكه ((مداح القمر))التانيه ع الست فانا اتعودت على كده ويلا نقوم نفطر ونرجع نكمل قالت لى حاضر يا حبيبي يا اغلى حبيب وراحت بايسانى وغبنا فى بوسه طويييييله
    ............
    فضلنا كده الشهرين لحد اما اتجوزت هناء وبقيت جوز الاتنين هناء وامها هناء كانت بصراحه مخليانى مش ناقصنى حاجه بس امها كانت محتاجانى وكانت لسه فرسه وكانت كل اما الظروف تسمح انى انيكها كنت بنيكها ((مداح القمر))وابسطها وامتعها عشان متدورش على راحتها بره وتبقي فضيحه لان انا اللى صحيت شهوتها من تانى ولازم افضل معاها لحد اما هى تقول كفايه
    .. هناء حملت وخلفت لى ولد زى القمر وكانت فى حملها بتقعد كتير عند امها عشان تراعيها وبعد ولادتها كانت بتقعد عندها عشان البيبي ودى كانت اكبر فرصه لينا انا وام هناء نتقابل فى شقتى وده كان عادى جداااا انها بتنضف الشقه والمكتب لانها كانت بتقوم بشغل هناء وهى تعبانه من الحمل وبعد الولاده
    لكن انا مش عارف حفضل لامتى انيك حماتى اللى اتعودت عليها اكتر وادمنتها فى فترة حمل هناء وبعد ولادتها واللى كل ما برويها بلبنى بترجع شباب وكسها بيرجع فيه النبض تانى اكتر من الاول
    ...........تحياتى........ ((مداح القمر))


  • انا اكملت من عمري السابعه عشر عاما عندما اكتشفت والدتي ليس بالاحترام المطلوب شرموطه يعني كان يوم حار جدا من ايام القاهره سنه 2005 والدتي اكملت من عمرها 36 عاما ووصف امي شعر اسود ابزاز جميله ( حتا اصدقائي علقوا علي ابزازها لذلك خسرتهم) جسم رائع موخره ساحره ارجل مرمر كسها مش عارف كان اليوم ده حر جدا وكانت لا بسه شورت قصير منزلي و كانت اصغر عمرا من ابي علي الاقل عشر سنوات اعتقد كان جواز سعيد من الناحيه الجنسيه انا لم افكر با امي مطلقا ولكن اصدقائها العاهرات لم يسلموا من نظراتي الثاقيه وكنت بستمني عليهم وانا انظر اللي مجله اخدها من صاحب لي واستمني اكتر من هذا لا يوجد
    في يوم من الايام كان يوجد دراسه وانا لم اذهب لكي انهي المذاكره لاني لما اذاكر بجد بحجه اني في اخر سنه للدراسه الثانويه وكنت اريد الذهاب للجامعه لذلك اخدت احفظ ما اقدر عليه من منهج الدراسه ولكن عقلي مش فاضي مع الحر وانا كنت هايج جنسيا جدا جدا ولذلك ذهبت الي نافذه حجرتي وبصيت الي امراه أ محمود وكانت واحده من خيالات المراهقه الجسيه فكانت جسم جبار جدا من اللحم العربي المصري الاصيل وكانت تعمل في مجال تفصيل الملابس وكانت تجيد التفصيل فكانت ملابسها عباره عن قطعه فنيه مثيره جدا فكانت مرتفعاتها ومنخفضاتها و فتحات الملابس كفيله بتشويشي ما بالك بالمذاكره وجسلت احاول ارضاء نفسي وما احسن صديق لي الا العاده السريه حتي وقت الغذاء عندما سمعت صوت اطارات وصوت الجراج يفتح فنظرت فوجدت المراه التي تدعي والدتي مع شخص اول مره اره اليوم رايت امي وهذا الشباب في حديقه منزلنا من الزعر والخوف مسكت شنطه المدرسه ووضعتها في الخزانه وجلست مكتف ايدي مرعوبا بجوار سرير حجرتي بعيدا عن نظر امي كان بمقدوري سماع اصوات الدور الاول ولا لا احد طلع فوق السلم ففكرت ممكن امشي خلسه واري من هو مع امي بدون ما امي تعرف فنظرت فوجدت امي والرجل الغريب في المطبخ فا كانو في المطبخ ساذهب للباب الخلفي للمنزل دون علم احد وادخل ثانيا اللي المنزل دون علم احد بدون اي ضوضاء نزلت السلم خلسه بدون علم احد وكنت امام حجره نوم والدي عندما سمعت صوت ضحك وتكركره (بصوت عاالي ) قلبي بدا يخفق فقلت هذه هي النهايه فقد مسكوني وكانت الصدمه عندما رايت هذا الشخص المجهول يقبل امي قبله ساخنه جدا ولذلك لم يروني فقد عينهم موجده لكي يروا بعضهم الاخر فقط فذهبت خلسه اللي الباب الخلفي ومنه اللي الباب الامامي فرايت والدتي نائمه والشخص الغريب حاجب مجال الرويه كامله ولكن كان بمقدوري ان اري العريب يقبل ايدي امي وارجلها فقلت اكمل الفيلم اللي اخره ولكن قررت المغادره

    رقص سكس - سكس حيوانات - نيك الكس - نيك حيوانات - سكس حيوانات 2020 - قصص سكس عربي - سكس امهات 2020 - نيك محجبات  

    كان الشخص الغريب رجل يدعي هاني وعرفت انه يعمل مع والدتي فوالدتي تعمل رئيس مجلس ادراه شركه كبيره جدا وكانت امي قد زكرت لي هذا الهاني في حوار لها ولم اره شخصيا كان يقبلوا بعض ورايت هاني هذا يرفع الجاكت وخلع لها صدريتها وسمعت امي تقول له اضغط اقوي وكانت هذه اول مره في حياتي اره امي عاريه الصدر فقال لها هاني انها تمتلك ابزاز رائعه جدا جدا وحركت نفسها قليلا عندما رايت هاني يضع الحلمه باكملها في فمه وبسرعه البرق رايت هاني يسقط البنطلون مظهرا علي ما يبدوا قضيب عملاقا جدا فقامت امي بتنويمه علي السرير ومسكت هذا القضيب العملاق جدا ووضهته في فمها واحدت تمصه بتمعن فقال لها هاني فمها سخن جدا وعندما انتهت قام هانب وفك الجيبه ومنها الملبس الداخلي وسحبها اللي السرير وبدا في تقبل قبالات قويه لبزازها وحلامتها واثناء ذلك كان يهي الطريق لقضيبه بايده فوضع 2 صباع داخل كسها واخرجه ووضعه في فمها وقال لها احسن من العسل فقام ونيمها ووضعها في وضع الكلب ووضع قضيبه الهائل بها فصرخت امي صرخه مدويه وقالت له كن لطيفا من فضلك وظل علي ذلك وقت طويل لا يكل ولا يمل وظل يشتم فيها يا شرموطه يا متناكه كسك ضيق نفسي انيكك من زمان اخ علي كسك وان محروق جدا واخيرا اخرج قضيبه ووضعه في فمها وقال لها " مصي عصيرك يا حياتي " وادراها وسالها " هل اتناكي من موخرتك من قبل فردت لا " فقال لها سانيكك اليوم فقالت لا يا هاني مستحيل ما اقدر استحمله بداخلي فقال لها ستفعلي ولكن المره القادمه سادربك وبعدين وضع قضيبه بين بزازها واخير اتي المني فنطرته علي وجها وانا كنت بالخارج مصعوق بل وكنت مثار اثاره ما بعدها اثاره وبعد كده لبسه وناقشه امور العمل فحين انا اتسحبت خارجا وانتظرت بداخل الجراج فحين خروج امي هاني وسمعت ذهابهم فدخلت اللي المنزل وفتشت داخل ملابسها وبدات ممارسه العاده الجنسيه داخل الحجره

    سكس امهات - نيك طيز - سكس ايطالي - سكس سعودي - سكسي

     وانا امارس العاده السريه وبعد النهايه رايت امراه جارنا تنظر اللي وبعد ذلك ...........................

    انا ما زلت مصدوم من امي وبعدع اسابيع ما زلت اري لها في موخره راي صور لها هي وهاني
    وعند نهايه الصيف كاني قد افرغت ما بداخل خصيتي علي ملابسها الداخليه
    وعندما نكون بالخارج كنت انظراللي الرجال وهم ينظرون الي جسمها العلوي او حتي لمحه من جزئها السفلي
    وبامتالكي حجرتي فوق حجره نوم والدي كنت انتظر اللحظه اللتي يمارسه الحب بها وهل يعلم ابي خيانتها له ام لا يعلم
    وانا لم تاتي للي الجراه حتي ان افاتحها في الموضوع اش حال اقول لوالدي فتخليت عن الفكره
    في هذا الوقت لقد كنا نعيش في القاهره فنقلنا المنزل اللي القريه اللي تربت امي بها للاجازه وهناك قابلت احد اعمام والدتي محمود وزوجته فاتن فكانوا عايشن في منزل ذو حديقه ضخمه جدا وبالرغم ان محمود في الستين من عمره ولكن يتعب جدا في الاهتام بحديقته وقد استفدنا جدا منه حيث انه كان يزرع ويعطي لنا جميع الفائض وكان كثيرا جدا
    في احد الايام كنت عائدا من رحله صغيره بالدراجه لشاب كان معي في القريه بعد أن أمضى بضع ساعات مملة في الحقل كنت قد ترك ذهني يهيمن على إلى موضوعي المفضل الجنس طبعا كنت افكر في نساء اكبر مني ولكن عاد التفكير اللي وادتي وبعد ذلك احست بالم في خصيتي وبدءت بالرجوع سريعا الي المنزل وتجولت في هذا المنزل محاول اي شي اخفف به الم خصيتي اي مكان مريح لم اجد وعندما عبرت اللي منزل محمود رايت حديقته العملاقه جالس وكانه ينيك امي لا اعلم هل حقيقي ام من الحراره لا اعلم ولكن شي ما قال لي اقترب واعرف ما يجري حطيت العجله بتاعتي وسط العشب وتسلقت السياج لا اعلم ما كنت متوقع ان اراه وعندما اقتربت سمعت الصوت مما اكد شكوكي


  • أنا نهى عمري 22 من مكه نسكن في عماره مكونه من اربع أدوار الدور الأول لنا والثاني لعمي الكبير والثالث لعمي اللي أكبر من أبوي والرابع لعماتي وعمي وأصغر واحد من أعمامي أسمه نايف عمره 28 كان خربان وحق شراب وحشيش وما حدث أني كنت متمشكله مع حبيبي وبعد ما تصالحنا كنت أبي أشوفه بأي طريقه وكان صعب أخرج معه فقررنا يجيني الحوش أشوفه وأحضنه شوي ويمشي ولما وصل ودخلته الحوش أخذته فمكان بعيد فآخر الحوش وصرت أحضنه وهو يشفشفني ويلعب فنهودي وتطور الامر أن قال أبي أنيكك وكنت متعوده أتناك من طيزي لأني مفتوحه من قبل سنتين من واحد مطنوخ كان ياخذني لشقته دايم, وافقت ونزلت بنطلوني وعطيته ظهري وأنحنيت ع الأرض وطلع زبه ولصق فيني ودخله بخرقي وصار ينيك وما حسينا إلا وعمي جاي علينا أنا وقفت على طول وحبيبي يدخل زبه ويبي يشرد بس مافي مكان وعلى طول مسكه عمي وصار يضربه ويضربه ويضربه ويضربه وحبيبي مستسلم لين شاف جواله غالي أخذه وقله هات محفضتك أخذ الفلوس اللي فيها وقله أنقلع لا عاد اشوف وجهك طبعا

    سكس اجنبي مترجم - فيلم نيك جماعي - مقاطع سكس - افلام نيك - سكس مساج - افلام بورنو - سكس امهات - نيك عربي - افلام جنس

    تصرف كذا فالنهايه لأنه لقى شي يجيبله شراب وحشيش بيبيع الجوال ويشتريها وبعد ما طرده كنت أنا من الصدمه واقفه وطيزي باقي باينه وما قدرت اسوي شي رجلي ويديني تسمرت جاني عمي وأخذ جوالي وضربني كف بكاني وقلي وين أبوكd قلتله تكفى عمي أبوي لا يدري لو عرف بيذبحني جلس يناظر فيني ويناظر فمكوتي وقتها أستوعبت أن طيزي باينه رفعت بنطلوني وقال لي أمشي معي طلعني معاه للدور الرابع ودخلني غرفته وقال نامي قلت عمي ليش أنام قال تبغين أبوك يدري قلت لا تكفى قال خلاص أنا أولى من الخنيث اللي كان يدخله فيك أنصدمت منه بس وش أسوي ما ناقشت ونمت على بطني فصخ ثوبه وملابسه كلها وشكله كان محشش يعني كان جريئ مرا جاب زبه وحطه عند فمي وقلي مصي وصرت أمص بخجل لين شفته مستمتع وما كان متشدد يعني ما بيقولي أنتي قحبه لأنك تمصين كذا كان أهم شي عنده متعته وصرت أمصله وأنا مستمتعه لين قلي فصخي وبعد ما فصختله نمت على بطني وركب فوقي وصار يحطه فطيزي ويدخخله بقوه كان زبه كبير أكبر من زب حبيبي ما قدرت أستحمله بس تحملت شوي لين تعود خرقي عليه وكنت أتأوه وكان هو يستمتع بألمي ووجعي متأكده كان يفكر ويقول تحطين روسنا فالأرض أنا أوريك يالقحبه كنت أحسه ينتقم مني ويتعمد يوجعني ويألمني وفتره بسيطه وصرت أستفزه وأحسسه انه عادي أنت مو قاعد توجعني وكان يدخله كله فيني وياه على الشعور كان ممتع وهو يحاول يشقني وأنا مستمتعه بنيك فحل ينيك بعنف زي عنف الأفلام وصرت أدف طيزي عليه لين نزل فيها وقمت لبست ونزلت لغرفتي ومع الأيام صرت أحشش واشرب معاه لدرجه صرت وحده من الشله وصرت أخليه يعرض جسمي على البياعين ينيكوني عشاني يعطونا حشيش وشراب .

    سكس مترجم - سكس اجنبي مترجم - نيك محجبات - مقاطع سكس - سكس تونسي - سكس امهات 2020 - نيك عنيف - سكس جماعي - قصص سكس مصورة - سكس نار - افلام جنس - سكس امهات - قصص سكس


  • انا كاى يوم دخلت على النت واشتركت فى الموقع ولم اتخيل انو هايجى اليوم اللى هلاقى فية بنت رومانسية من غير اصطناع او تكلف
    المهم كنت اول يوم اسجل فى المنتدى وانا بدور فى التعارف لاقيت بنوت بجد حسيت من كلامها انها بجد محترمة ومحتاجةالجنس لانها مطلقة وشرطها السرية التامة.عشان مطولش
    كلمتها على الخاص كانت المفاجئة انها ردت فى ساعتها وانا لسة مسجل فى المنتدى من نص ساعة بس
    المهم كتبتلها ايميلى وكلمتنى فى الاول كاصحاب وقالتلى اطمن الاول انك مش همجى واسلوبك راقى احترمتها اكتر ووافقت وقعدنا نتكلم كاصحاب ساعة وسالتها انتى اسمك اية قالتلى ندى قولتلها كام سنة قالتلى 23 وانت قولتلها 20 فسكتت شوية السن صغير قالتى لا بس انت حنين شكلك المهم اتفقنا بعد 3 ساعات على الايميل اننا نتقابل وقولتلها اية رايك نتقابل النهاردة وسكتت انا قولت اكيد زعلت لاقيتها بتقولى ماشى بس انا اللى اقول نتقابل فين قولتها تحت امرك وكل دة على اننا اصحاب المهم اتفقنا على كوبرى جامعة القاهرة انا روحت بدرى عشان مبحبش اخلى بنت تستنانى عشان محدش يرخم المهم وانا واقف موبايلى رن فتحت لاقيتها بتقولى انت فين قولتلها واقف اهة قالتلى بص وراك لاقيت واحدة جاية بيضا انا مصدقتش نفسى وجسمها ملفوف ومليانة شوية المهم اول مقابلتها فضلت باصص فى عينيها كتيير وقولتلها انا اول مرة احس انى محتاج حضن وهى قالتلى انا محتاجاة اكتر بس مش دلوقتى قولتلها احنا اصحاب بس لو تحبى واكتر من كدة لوعايزة اتكسفت وبصت فى الموبيل قالتلى اقولك على سر بس خايفة وقولت مش هاقولك علية الا اما اطمن معلش قبل متكمل قولتلها متقوليش الاما تحسى انك مرتاحة وحضنتها على الكوبرى واول مرة احس ان نفسى بجد اطير بيها المهم اتمشينا وحكتلى ان جوزها كان بيضربها عشان الجنس زى الحيوانات واول مرة اعرف ان فى ناس بتتعامل كدة وكانت ايدى على كتفها وبطبطب عليها وضمتها لصدرى وقالتلى انت حنين قوى

    سكس اجنبي - افلام سكس اجنبي - سكس مترجم - سكس اخوات - سكس تونسي - نيك جماعي - سكس مصري - سكس نار - فيديو نيكسكس افريقي - افلام جنس - سكس متحرك - فيديو سكس - افلام سكس امريكي

    قولتلها المهم انتى بطلى عياط وقالتلى هى ساكنة فين ووصلتها وقعدت اضحكها باى طريقة واحنا فى الطريق نامت على كتفى وباستنى فى خدى بوسة انا كنت اول مرة اتباس فى الشارع وقعدنا على كرسى محطة قدام فندق الفور سيزون ولاقيتها حطت ايدها على صدرى وهى نايمة على كتفى فانتفضت فضحكت ضحكة رقيقة موت وقالتلى انت حنين اوى وقالتلى بحبك قولتلها وانا هاموت منك ضحكت بشهقة الكسوف وقالتلى عيب فسكت ووصلتها المترو وركبت معاها ونزلنا محطة وركبنا عربية تانى لحد بيتها فى المعادى بعدها دخلت عمارة انا اتخضيت من منظرها فقولتلها باى وجيت امش مسكت ايدى بحنية ونادت اسمى وقالت مينفعش تعالى اقعد معايا انا لوحدى طلعت ودخلت شقة مشوفتش زيها وقعدت فى الريسبشن ولاقيتها قعدت جنبى وايدها على صدرى وبتبوسنى فى رقبتى وقالتلى اية رايك فيا قولتلها وانا مش قادر قمر وباستنى من بوقى بوسة واخذت ايدى ووضعتها على صدرها مصدقتش نفسى وقالتلى تعرف انا كنت بعيط لية قولتلها لية قالتلى بصراحة نفسى فى جنس رومنسى بس طليقى كرهنى فية وهى بتتكلم حطيت صباعى عى بوقها وقولتلها ششششششش خلينا فى اللى انتى نفسك فية وانا تحت امرك ونفسى اسعدك ودخلت ايدى تحت الهدوم وبدات اداعب الحلمة بمنتهى البطء وببوسها بحنية وغمضت عينيها وقولتلها بهزار لو تعبتى اسكت قالتلى دة انا اقتلك وضمتنى برالراحة وحطيت ايدى الثانية على بظرها فضمت رجلها على ايدى وبدات تقولى يخربيتك دة انت داهية كمل كمل وبدات اقولها مش احنا اصحاب قالتلى وبوقها مكتوم فى بوقى انا بعشقك وبدات اسكت عن المداعبة فلاقيتها عيطت من الشهوة بدموع الملكات رقيقة اوى شوفتها فانتصب عضوى فبوستها لاقيتها بتمد ايدها وشدت البنطلون وقلتلها انا تحت امرك ضحكت برقة فظيعة انا دوبت ولاقيتها بتقولى يلا بقى بصوت عالى شوية وبتدمع ونيمتها وجيت الحس بظرها لاقيت سوائل كتير بين رجليها فقالتلى بحنية يرضيك كدة قولتلها لاياروحى وروحت دخلتة براحة وهى تنهدت وادخلتة وتوقفت لاشعلها قالتلى هو كدة؟وقامت هى عليا بسرعة وارتعشت مرتين وهى عليا وكانت رعشتها اجمل من احساس القذف عندى حيث كانت تتلوى بعد الرعشة من غير متخرجة وعند اقتراب القذف قولتلها هاجيب قالتلى على المؤخرة من الخارج وبعد القذف قعدنا نلعب لعبة قولتلها عليها وعجبتها كل واحد يموت التانى بطريقتة واللى هايتعب الاول يعمل اى حاجة يطلبها الكسبان منة وفضلنا كدة 3 ساعات وقالتلى ابقى اكتبها قصة وانا هاشوفها بس بلاش اسمى وقالتلى انت انسان اى واحدة تتمنى حضنك وروحت سلامى ليكى ياندى وتليفونات وانا وفيت بوعدى

    فيديو سكس - صور سكس عربي - افلام جنس - سكس جماعي - سكس امهات 2020 - سكس مترجم - سكس اجنبي مترجم


  • سني 45 سنه بيقولو عني جميله جدا محافظه علي جسمي الابيض وبزازي الكبيره اتجوزت وانا سني 18 سنه لواحد اكبر مني بعشر سنين وكان نييك جامد بيهريني من كسي وبزازي وكمان بينيك طيزي رغم اني كنت بصوت وكبر زوبره وعلمني ازاي امص زوبره واكتم نفسي وهو مدخل زوبره في زوري ويخليني اشرب لبنه لانه قالي حرام تنزل نقطه علي الارض وطبعا ولدت ابني واول سنه من كتر النيك لكن دلوقتي جوزي زوبره ان وقف بيقف بالعافيه وده تعبني اوي لاني متعوده اتناك كتير وكسي مبيداش غير لما يتملي لبن وطبعا مستحيل اني اتناك من غير جوزي لحسن يقلتلوني كمان نا اقدرش اسبب فضيحه لابني حبيب عمري فكنت كل يوم قبل ما انام العب في كسي وبزازي واهريهم دعك وادخل صوابعي في خرم طيزي لحد مارتعش وانزل ميه كسي واتهد وانام وفي يوم كنت في الاصطبل مع ابني لانه بيربي خيل وكان فيه حصان راكب فوق مهره ومدخل زوبره الكبييييييييييير في كسها وحسيت انها مستمتعه بس ابني قالي حاجه غريبه يا مامي ازاي ده يحصل قلتله ايه حصل يا جبيبي قالي يا مامي الحصان ده راكب علي مامته قلتله ماهو راجل وهي ست قالي بس دي امه ضحكت انا وقلتله يمكن نسي انها امه وسكت الكلام وروحنا بس انا كنت هايجه اوي اوي ورن جرص التليفون ولقيت جوزي بيقولي لازم اسافر حالا فيه مشكله في الشغل وهغيب يومين او تلاته قلتله ماشي ترجع بالسلامه وبعد شويه لبست قميص النوم الخفيف ومن غير حاجه تحتيه وابديت العب في كسي ومنظر الجصان وزوبره الكبيييييير في بالي وفجاءه لقيت ابني داخل عليا وقالي مش جايني نوم يا مامي

    مقاطع سكس - سكس امهات - سكس حيوانات - قصص سكس - سكس نيك 2020 - سكس مصر محارم - سكس محجبات عربي - سكس شيميل - افلام سكس عربي - سكس حيوانات

    وبفكر ازاي الحصان يركب امه ضحكت قلتله عاوز تركب امك والا ايه قالي مش عارف قلتله كانو يدبحونا قالي مين هما قلتله اهل ابوك واهل امك قالي ايه هيعرفهم كمان انا قريت في النت ان فيه ناس كتير بيعملو كده وبيتمتعوا ومحدش بيحس بيهم ولقيته راح مطلع زوبره وقربه ناحيه وشي وانا كنت هايجه اوي بس قلتله عيب كده وبعدت وشي لقيته راح ماسكني من شعري وكان زوبره وقف وقالي مصي مصي مش قادر لقيت نفسي باخد زوبره في بقي وبلعب في زاسه بلساني وطعمه الحلو كان واحشني وابتديت امص وارضع باحترافيه شديده وابني عمال يزوم ويقولي اححححححح اححححححححححح شاطره اووووووي جلو اوي حلو اوي ومره واحده راح منيمني علي ضهري ومقطع قميص النوم ونزل ببقه علي كسي ياكل في وانا اححححح اههههههههههه اوووووووووووف كفااااايه كفاييييه مش قااادره وهونازل لحس وشفك في زنبوري وكان شاطر اوي ومره واحده زق صباعه في طيزي اي اي اي طيزي لا طيزي لا لقيته بيقولي لا يعني ايه يا لبوه يا متناكه لازم انيكك من طيزك انا لقيته بيشتم هجت اكتر وطيزي كلتني اوي وهو راح واخد فخادي علي كتفه ودب زوبره في كسي وفضل ينيك بالجامد وانا اصوت من المتعه وشويه راح مدخل زوبره مره واحدده في طيزي وانا اشخر واغنج اوووووف اخخخخخخخ اههههههههههه اوي اوي مترحمنيش قالي انا هجيبهجيب قلتله هات في بقي عاوزه اشرب راح سلته من طيزي وحطه في بقي وشلال لبن سخن نازل في بقي وانا شربتهم كلهم وقالي انتي شاطره اوي يا مامي بحبك وراح بايسني ونايم في حضني ودي كانت اروع نيكه اتنكتها في حياتي وكل ما كان جوزي مش موجود يجيني يهريني زي ابوه ماكان لسه متجوزني

    سكس حيوانات - xnxn - xnxxxسكس اخوات - قصص سكس - سكس اخوات 2020 - نيك 2020 - سكس ام وصبي - مقاطع سكس سحاقياتسكس بنات عربية - افلام سكس مايا خليفة





    تتبع مقالات هذا القسم